tirsdag den 14. oktober 2014

Efterårsferie



Først vil jeg starte med at undskylde for, at der er gået en del tid siden i har hørt fra mig, der har bare været en del at se til - Jeg skal nok snart lave et indlæg om mit nye hjem...

Men nu er det efterårsferie - og min er startet på den bedste måde.

Jeg har været på tur med min veninde Karen.  Vi skulle på roadtrip og turen startede i Silkeborg, da jeg skulle se hendes nye arbejdsplads (Silkeborg højskole), hvorefter turen gik til min nye arbejdesplads, Vesterlund. Da vi havde set disse steder, satte vi os ind i bilen og tænke hvor skal vi nu hen… og før vi havde set os om, havde vi set Gudensåens udspring, kigget på honningskager i Christiansfeld, kørt til Tønder og Højer for at finde Sort sol, fandt Sort sol, hvilket var helt vildt, gået aften tur med Vægteren i Ribe og en sommerhusovernatning i Vejers.
Dagen efter gik vi en fantastik tur i det skønneste vejr på stranden ved Vejers og i dette vejr havde rav-øjet det nemt.

Håber I også får og har en god efterårsferie…?








1 kommentar:

  1. MGM Grand, Las Vegas - JT Hub
    M life Rewards. 평택 출장마사지 M life Rewards 구미 출장안마 is a loyalty program. Each 포항 출장안마 time you 광명 출장마사지 play, earn 아산 출장마사지 the most points you can get from the MGM Grand Experience.

    SvarSlet